Bonjour à tous, surtout au staff,
Je ne sais pas depuis quand ça dure (je n'ai pas pu m'occuper de mon site depuis bien un mois) mais il semble que j'ai un problème similaire à celui que quelques autres ont eu.
Mon site ne s'affiche pas correctement (ni le css ni les images ne sont chargées), si je rentre directement son adresse IP (obtenue avec un ping sur le nom de domaine) au lieu du nom de domaine, je tombe sur une page qui m'affiche le message suivant :
Funciona ! El servidor web Apache està instal·lat en aquest lloc !
Si veu aquesta pàgina, es que els propietaris d'aquest domini acaben d'instal·lar satisfactòriament el servidor web Apache. Ara han d'afegir contingut en aquest directori i substituir aquesta pàgina, o bè dirigir aquest servidor cap al contingut real.
Si està veien aquesta pàgina i no es la que esperava, posis en contacte amb l'administrador web d'aquest lloc. (Provi d'enviar un correu electrònic a <Webmaster@domain>.) Encara que aquest lloc està utilitzant el programari Apache, es gairebé segur que no tè res a veure amb el Grup Apache, per tant no enviï cap correu electrònic als autors d'Apache referent a aquest lloc o al seu contingut. Si es que ho fa, el seu missatge serà ignorat.
La documentació d'Apache ha estat inclosa en aquesta distribució.
L'administrador de web pot utilitzar lliurement la imatge d'aquí sota en el servidor web equipat amb el programari Apache. Gràcies per utilitzar Apache !
Encore plus étrange, quand j'essai d'accéder à mon administration joomla, je suis redirigé sur cette adresse :
http://go.systemdoctor.com/MzY2Nw==/2/971/ax=1/ed=2/ex=1//Sous Opera, la redirection n'est pas automatique et je passe d'abord par une page qui m'affiche
Statut de redirection
L'URL a été redirigée vers . Veuillez cliquer sur le lien pour y aller.
Vous pouvez activer la redirection automatique dans les réglages.
Par contre, sous IE ou Firefox, ça m'envoie directement sur le site de systemdoctor.
Ca ne vient pas de mon PC puisque j'ai essayé chez moi (FAI Free) et sur un autre PC (FAI Orange).
Mon nom de domaine :
home-guitariste.com